Monday, November 28, 2011

Детски искрености :)

   Денес случајно си ја најдов тетратката по Македонски јазик од II одделение :) Си се изнасмеав на креативноста и искреноста на мојата детска душа, па си реков да споделам со вас :) Еве еден дел од мноштвото текстови и песнички :) Некорегиран, секако :))


 1. Писмена вежба: "Сакам да бидам и зошто?!"

 Јас сакам да бидам наставничка, затоа што цел ден си со деца, цел ден им го предаваш знаењето, ги учиш на добри работи. Сакам моите ученици да бидат чесни и добри, исто како што не учи мојата чесна наставничка, Јелица. Затоа јас сакам да бидам наставничка.


 2. Пеперутка
 Ах, колку е, колку мила
штом на цвет ќе склопи крила!
Застани ми за миг само,
дур да викнам: "Гледај мамо!"


 3. Куси врабец и девојка подмрежица
Порака: Според мене пораката на оваа песна е "Не биди горделив не биди фалбаџија, и биди тоа што си"

 4. Писмена вежба: "Најдов јајце"

 Еден сончев ден беше Велигден. Отидов на пазар да купам боја за јајца. На една тезга видов жена која продава јајца. Јајцата беа многу големи. Јас поради тоа мислам дека тие јајца се од мисирка. Под тезгата најдов друго украсено јајце, ја прашав жената дали е нејзино но таа ми одговори дека не е нејзино. Тогаш си отидов дома. Кога ги обоивме другите јајца моето јајце беше најубаво и најголемо.

 5. Пишуваме, креираме...

Мојата наставничка

Мојата наставничка
убава и сјајна
во себе чува
голема тајна

Ќе ни даде
задача лесна
и секогаш
таа е чесна.

Наставничката наша
е многу добра
и ако треба
ќе не брани и од кобра

Мојата наставничка
како втора мајка
таа не учи што
е роман а што бајка


 6. Мајка

Мојата мајка
нежна и мила,
нејзината коса
е како свила.

Очи зелени
убави има,
тоа што ја сакаме
не е нејзина вина.

 Таа не учи
 на работи убави
 и секогаш
 не вика љубави.


 7. Лето

На одмор не носи
на треви коси
има цвеќиња шарени
на нас се подарени.


Пеперутки
летаат мили
покрај нашите
сакани вили.

После летото
школо иде деца
не се плашете
од баба меца.

На одмор ќе пливаш
и ќе ќиваш
сонцето ќе те грее
и мама ќе ти пее.

По мориња
и езеро пловиме
со мрежи
и јадици ловиме.


Толку од моето 7 годишно Јас :))

No comments:

Post a Comment